check
מסלול לסטודנטים מצטיינים | המחלקה לתקשורת ועיתונאות

מסלול לסטודנטים מצטיינים

מסלול לסטודנטים מצטיינים תואר בוגר בתקשורת שנים ב׳ וג׳

* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

 

מטרות המסלול ואופיו

המחלקה לתקשורת ועיתונאות מדורגת במקום מספר ה-15 מכל המחלקות לתקשורת בעולם, במקום הראשון בישראל, ובין עשר המחלקות המובילות באירופה (לפי מדרג שנחאי). מעמד מכובד זה הושג בשל המצוינות המחקרית של חברי הסגל של המחלקה. מטרת המסלול היא להעניק לסטודנטים מצטיינים של התואר הראשון חשיפה מוקדמת ואינטנסיבית לחיים בחזית המחקר הבינלאומי בתקשורת.

המשתתפים במסלול יעמיקו את הבנתם ומעורבותם במחקר התקשורת על ידי היכרות עם המחקרים האישיים של חברי הסגל במחלקה. באמצעות קורסי ליבה ייחודים למסלול ילמדו הסטודנטים על הפרויקטים המחקריים של חברי הסגל השונים בתחומי התמחות מגוונים, ישמעו על מחקריהם של אורחים מובילים מחו״ל, ויכירו את עבודתם המחקרית של צוות הדוקטורנטים במחלקה.

בנוסף, משתתפי המסלול ייהנו מ״מעטפת״ של מספר פעילויות והטבות, כגון: אפשרות העסקה כעוזרי מחקר, אפשרות הצטרפות לקבוצות מחקר, קידום אופציות לחילופי סטודנטים עם אוניברסיטאות זרות, השתתפות באירועים מיוחדים של המחלקה כולל מפגשים עם חוקרים אורחים, עידוד ותמיכה בהגשת עבודות סמינר מצטיינות לכנסים ו/או כמאמרים, אפשרות של מועמדות לפרסים ומלגות למצטיינים.

סטודנטים במסלול גם יוכלו להשתתף בתוכנית לימודים המאפשרת תואר ראשון ושני בארבע שנים.

משך המסלול: מסלול מצטיינים יתקיים בשנים ב׳ וג׳ של תואר הבוגר.

מספר הסטודנטים במסלול: עד 20 לשנה.

וועדת המסלול: שני המרצים של קורסי הליבה של המסלול והיועץ האקדמי של תכנית הבוגר יהוו וועדה שאחראית על מיון הסטודנטים למסלול ותיאומים שונים הקשורים לפעילותו השוטפת.