check
מהאקדמיה לעולם המעשה | המחלקה לתקשורת ועיתונאות

מהאקדמיה לעולם המעשה

קורסים מומלצים המחברים בין האקדמיה לפרקטיקה ולעולם העבודה הפתוחים לתלמידי תקשורת בלבד

קורסים לתואר שני

         הקורסים פתוחים בחלקם לתלמידים מצטיינים לתואר ראשון בשנה ב' ו-ג'

  • חדשנות במדיה דיגיטליים: משתמשים, מפרסמים ופלטפורמות: הקורס עוסק בגישות חדשניות למדיה דיגיטלית, שיווק דיגיטלי ולהתנהגות דיגיטלית בהתייחס לשלושה מוקדים עיקריים: משתמשים, מפרסמים ופלטפורמות. בקורס נלמד כיצד יוצרים קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם וגוגל. כיצד ניתן להשתמש בשפה, תמונות או וידאו כדי למקסם תוצאות קמפיין. כיצד ניתן לאמץ ולנצל את המאפיינים של הפלטפורמה לטובת קידום המטרות שלנו. כיצד ניתן לעקוב אחר החידושים הכי עדכניים בפלטפורמות ולאמץ אותן לטובת פעילות שיווקית.

 

  • מיתוג עסקי ופוליטי ברשתות החברתיות: עידן המדיה החברתית שנמצא כיום בעיצומו שינה לחלוטין את דפוסי ההתנהלות שלנו - אם אתה לא שם - אתה פשוט לא קיים. העניין הוא שגם אם אתם שם - עליכם לעשות זאת נכון – כי בעידן הדיגיטלי כל טעות יכולה להפוך למשבר בין רגע. בסדנה נלמד את מיומנויות המיתוג העסקי והפוליטי ותרגולם בכיתה הלכה למעשה. נלמד גם מתחום ניהול המשברים ולשיקום האמון לאחר סיומם וכמובן ילווה גם הוא בתרגול מעשי. נעסוק גם במיתוג מדיני ברשתות החברתיות, מיתוג אישי בעידן הדיגיטלי וכן עבודה עם שגרירי מותג.

 

  • יסודות המחקר באינטרנט: עקרונות וכלים יישומיים: הקורס עוסק במגוון היבטים של חקר האינטרנט – תיאורטיים, פרקטיים, אתיים, ועוד. הקורס מציג כיצד ניתן להשתמש באינטרנט ככלי מחקר, וגם מציג כיצד ניתן לחקור את האינטרנט. במהלך הקורס יושם דגש מיוחד על כלים ומושגים ייחודיים לעולם האינטרנט, כגון קישורים, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות מקוונות. בנוסף להרצאות הפרונטאליות, לקורס אוריינטציה מאוד פרקטית, והסטודנטים ירכשו ידע מעשי בשימוש בכלים חדשים.